O benestar emocional do estudante universitario é un factor importante para o seu éxito académico. Neste sentido, no curso traballarase a autoconcordancia de propósitos, e mediante un taller práctico formarase aos participantes en implementación de intención. A evidencia empírica suxire que cando os discentes dispoñen dun propósito persoal en liña coa súa carreira académica, están máis comprometidos e motivados, o que á súa ver mellora o seu rendemento.
Explicaranse diferentes estratexias para o establecemento de obxectivos, e traballarase a autorregulación dos procesos de aprendizaxe. Doutra banda, un dos contidos aplicados será a exposición e implementación da estratexias TASC, que como método de análise de tarefas facilita o establecemento de obxectivos específicos e a definición de estándares de calidade. O emprego de estratexias de análises de tarefa como esta contribuirá a eficacia dos participantes melloren na distribución do tempo.
Finalmente, introducirase o papel das estratexias motivacionais no compromiso académico e o benestar emocional. Entendendo que o afrontamento dos fracasos é unha habilidade esencial que pode xestionarse en pos da autoestima, identificaranse os mecanismos de autoprotección da valía, as estratexias de reevaluación cognitiva, o apoio social ou as autocreencias, como estratexias relevantes á hora de lograr que os estudantes superen os obstáculos no seu camiño cara ao éxito académico.
CURSO DE VERÁN: QUERES SER UN ESTUDANTE MÁIS EFICAZ?
XESTIÓN DO TEMPO E DO ESTRÉS NA ACTIVIDADE ACADÉMICA
1º DIA
Conferencia:
Bienestar emocional de los estudiantes de doctorado: Factores asociados.
Descanso
Taller:
Auto concordancia de los propósitos personales y éxito académico.
Establecimiento de objetivos y autorregulación de procesos de aprendizaje: La estrategia TASC.
Análisis de tareas y claves para la distribución del tiempo. Herramientas de gestión del tiempo
Conferencia
Gestión de la voluntad. Estrategias motivacionales y compromiso académico.
Afrontamiento de los fracasos.
Mecanismos de autoprotecci ón de la valía y bienestar emocional del estudiante.